Pagina's

donderdag 2 november 2017

Slaap update - Sleep update

Een paar posts geleden vertelde ik over mijn slaapproblemen en de bijhorende vermoeidheid.
Op aanraden van mijn therapeute heb ik een tweetal weken ontstekingsremmers genomen om te kijken of de nachtelijke pijn zou verminderen en ik hierdoor beter zou slapen.

De medicatie heeft inderdaad effect gehad.
Ik ben bij de huisarts langs geweest om te vragen of ik die ontstekingsremmers mag verder nemen.
Hij heeft me een langwerkende pijnstiller gegeven als alternatief.

Ik neem die nu een dikke week en het effect is gelijkaardig.
's Nachts word ik niet langer wakker van de pijn.
Ik kan langer doorslapen en word uitgeruster wakker.

Langzaamaan begin ik terug te voelen wat het is om op te staan met energie.
De eeuwige vermoeidheid begint te verminderen.

http://www.brainlesstales.com/2013-09-11/sleep-well


A couple of posts ago I told you about my sleepingproblems and the tiredness.
My therapist asked me to try some anti-inflammatory meds for 2 weeks to look if the nightly pain would be less and if I would sleep better.

The medication had a lot of effect.
I visited my doctor to ask if I should continue the NSAID's.
He gave me an alternative: a long-acting painkiller.

I've been taking these meds longer than a week and they have a similar effect.
I no longer wake up because my back/shoulders/neck ache.
I can sleep longer and deeper and I feel more rested.

Slowly I remember the feeling of waking full of energie.
The endless fatigue is ebbing away.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten