Pagina's

zondag 5 maart 2017

Een nieuw gevoel - A new feeling

Gisteren had ik een klein concertje met de klas Samenspel ter ere van de opening van de Picturale 2017 in Ronse.
Tussen de speeches door werden er 3 korte stukjes gespeeld door ons (2 hoornisten en 2 trompettisten).

Na afloop kregen we allemaal een klein boeketje bloemen als bedanking.
Het was de allereerste keer dat ik bloemen kreeg na een concertje.

Plots besefte ik dat ik een nieuwe emotie voelde.
Een gevoel dat ik nog niet eerder gehad had en dat volgens mij "waardering" moet zijn.
Nu heb ik me al geapprecieerd gevoeld op het werk, maar dit voelde toch helemaal anders.

Een nieuw gevoel om te onderzoeken, te voelen, te herinneren en een plekje te geven in mijn emotiegeheugen....




Yesterday I played a little concert with our music class for the opening of the Picturale 2017 in Ronse.
In between the speeches we had to play 3 short pieces (2 french horn players and 2 trumpet players).

We all got a small bouquet of flowers to thank us.
I never received flowers after a concert.

Suddenly I realised that I felt a new emotion.
It was a feeling I never had before and I'm sure that it has to be "value".
I've felt appreciated at work, but this was so much more and so completely different.

A new feeling to examine, to feel, to remember and to give a place in my emotion-memory....


1 opmerking: