Pagina's

maandag 10 december 2018

Rare kronkels - Crazy coils

Interne opleiding van 3 dagen.
3 dagen met de trein over en weer naar Etterbeek.
Met gekende collega's, maar ook met nieuwe collega's van andere diensten.
3 leuke, maar heel vermoeiende dagen.
Een opleider die plots zegt dat je toch wel hele rare denkkronkels maakt, maar dat die eigenlijk ook wel juist zijn.
Een opleider die ook zegt dat je goed bezig bent: "ik smijt met veel bloempotten, veel pot en weinig bloem, maar nu zijn het bloemen."
Een opleider die zegt dat hij je nog in zijn lessen wil omdat je voor animo zorgt.

Genoten van mijn 3 dagen opleiding, van de complimenten.
Voor mij was het duidelijk dat ik aanvaard werd ondanks de rare kronkels.
Ook al begreep ik niet altijd waarom er gelachen werd om wat ik zei.
Vooral het positieve blijft me bij.

https://www.internetgazet.be/pelt/rare-kronkel-die-boom.aspx


In-service training for 3 days.
Three days of commuting by train to Etterbeek.
Well known colleagues, but also less known colleagues from other services.
Three enjoyable, but also very tiring days.
A trainer who tells you that you have crazy thinking coils that are actually correct in their own way.
A trainer who tells you specifically: "I like throwing flower pots, mostly a lot of pot and rarely flowers, but you get flowers.".
A trainer who says he wants you to be in his classes more often because you're funny and enjoyable.

I enjoyed my training and the compliments.
I felt accepted, even with the crazy coils.
I didn't always understand the laughter, but that doesn't matter.
I'll remember the positive vibes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten